2011. február 11., péntek

Négy napos elvonulás a belső erőről

Az elvonulás során a belső erő, azaz a pszichofizikai energia megtapasztalásával és irányításával kísérletezünk az ún. erő élménye gyakorlat segítségével, illetve az ehhez a témához kapcsolódó írások tanulmányozásán keresztül.



Ez a gyakorlat és tapasztalat az alapja a Silo Üzenetében található legtöbb ceremóniának is, amelyekkel a heti összejöveteleken is foglalkozunk.
Íme egy rövid részlet a könyvből, ami az erő témájával foglalkozik:

"VIII. AZ ERŐ IRÁNYÍTÁSA
Hatodik nap:

1. Létezik egy módja a testben keringő Erő irányításának és összpontosításának.

2. Léteznek bizonyos irányítási pontok a testben. Ezektől függ mindaz, amit mozgásként, érzelemként vagy gondolatként ismerünk. Amikor az energia ezekben a pontokban hat, motorikus, érzelmi és intellektuális megnyilvánulások jönnek létre.

3. Attól függően, hogy az energia mélyebben vagy felületesebben hat a testben, lép fel a mély álom, a félálom vagy az ébrenléti állapot. A vallásos festményeken a szentek (avagy híres megvilágosodottak) testét vagy fejét övező glória bizonyosan az olykor a testen kívül megnyilvánuló energia megjelenésére utal.

4. A valódi ébrenlétnek létezik egy irányítási pontja, és van mód arra, hogy az Erőt odavezessük.

5. Amikor az energiát erre a helyre vezetjük, a többi irányítási pont másképpen mozog.

Amikor ezt megértettem, és e felsőbb pontra irányítottam az Erőt, egész testem érezte egy óriási energia beáramlását, mely erősen megrendítette tudatomat, majd egyik megértéstől a másik megértésen át emelkedtem egyre felfelé. De azt is megfigyeltem, hogy le tudok süllyedni elmém mélységeibe, amikor elvesztem az energia irányítását. És így, látva a két tudatállapot közti választóvonalat, visszaemlékeztem a „mennyekről” és a „poklokról” szóló legendákra."

A három és fél napos elvonulás a mikebudai Tanulmányozás és Elmélkedés Parkjában lesz március 11-től 14-ig, péntek estétől hétfő estig, amennyiben összegyűlik a szükséges létszám (10-12 fő). Jelentkezés: szevtav@gmail.com, judit.eszter.szigeti@gmail.com, legkésőbb február 25-ig.

1 megjegyzés:

  1. még lehet ám jelentkezni, mert ugyan már lejárt a febr. 25, de szeretnénk, ha lenne 10 ember...szóval lehet még jelentkezni :)

    VálaszTörlés